pondělí 12. května 2014

EME expedice Senegal

anténa 2x8 XPOL
Jako každoročně zorganizoval Atletico team EME expedici do Afriky, letos volba padla na Senegal, kde vysílali pod značkou 6W/PE1L. Sestava osvědčených operátorů PE1L, PA3CEE a DL2NUD slibovala jako obvykle vynikající provoz expedice, což se již první den potvrdilo, kdy udělali neuvěřitelných 127 spojení.
Druhý den expedice jsem večer odjel na EME QTH také zkusit štěstí. Nejprve jsem trochu bojoval s počítačem, ale nástrahu jsem restartem překonal. Expedici volalo velmi mnoho stanic a tak s očekáváním tuhého boje jsem si nejprve zalil kávu a spustil volání.
No ještě jsem si nestačil kávy ani usrknout a spojení bylo hotovo v síle -21dB. Spojení bylo pro mne takové malé jubileum - 90. DXCC na 144 MHz.
Webové stránky expedice se zajímavými postřehy a fotkami jsou na http://www.emelogger.com/6w/index.html
Kvůli nedopité kávě jsem hned neodjel, ale pokračoval dále v EME provozu a dařila se mi spojení do USA, kde jsem pro změnu udělal 3 nové státy WAS - Georgia, Nevada a Michigan.

Žádné komentáře: