pátek 27. června 2014

Aljaška na EME

Jelikož jsem ještě neměl spojení s Aljaškou v pásmu 144 MHz, potěšila mě informace o aktivaci W1AW/KL7. W1AW je značka organizace ARRL a ta ke svému 100. výročí organizuje provoz z různých částí USA. Ed KL7UW  přislíbil aktivitu na EME po dobu několika dní. Má pěkné vybavení 4X20XP a 1,3kW výkonu s elektronkou 8877, ale při jeho sporadické aktivitě na EME jsem dosud neměl to správné štěstí se s ním potkat na pásmu přes Měsíc.
Když jsem dorazil na EME QTH, zrovna dělal spojení s Reném PE1L, ale od Eda jsem měl jen náznaky části stop signálu. Pak se signál již vyhoupnul a odpověděl mi na první zavolání. Spojení proběhlo s reporty -24/-18. Když dával výzvu po našem spojení, přijímal jsem Eda již i na reproduktor sílou  -19dB.
Aljaška je má 94. DXCC v pásmu 144 MHz.

Žádné komentáře: