pátek 18. listopadu 2016

EME expedice Palestina

Začala očekávaná holandská expedice do Palestinyv podání PA2CHR a PA3FYC. Vysílají z Jericha ležícího v území na Západním břehu Jordánu (West bank) v lokátoru KM71RU. Sestava v pásmu 144 MHz je již mnoha expedicemi úspěšně provozovaná Chrisem PA2CHR - 2 x 20el. Xpol antény a Italab PA.
Na přechodném EME QTH tento večer moc vlídné počasí nebylo a foukal velmi ostrý a silný nárazový vítr a byl problém se směrováním antén, které se ve větru zmítaly. Ani jsem hned nezkoušel expedici volat, když jsem napočítal na vodopádu 19 volajících stanic. Věnoval jsem se odpočinku a volání jiných stanic a až později jsem zkusil E44CM, což je značka této expedice. Po pár zavolání jsem dostal odpověď, ale signál se mi postupně ztrácel a já neměl vůbec jistotu, že přijali moje RRR. Proto jsem spojení po nějaké době pro jistotu zopakoval a jak jsem viděl v jejich logu, jsou zapsané spojení obě.
Palestina je má 114. DXCC v pásmu 144 MHz.

Žádné komentáře: