úterý 13. října 2009

CQ WW RTTY

Vrcholu RTTY sezóny jsem se prostě zúčastnit musel. Sice jsou již minulostí léta, kdy jsem v tomto závodě dělal přes 1000 QSO, ale i přes nedostatek času jsem si chtěl vyšetřit pár chvil a opět se po delším čase objevit v dálnopisné komunitě. Jako předsevzetí jsem si dal lepší výsledek než loni (to nebyl žádný problém), udělat všechny světadíly (snad taky ne), udělat C3 v podání expedice EA amatérů, ale hlavně si příjemně zavysílat.
V sobotu ráno jsem několika závodními QSO vyzkoušel program N1MM, zda ještě funguje. Vše funguje jak má.
Přes samou práci jsem se dostal k rádiu až v sobotu později večer. Na 20m skoro mrtvo, nejde se pořádně dovolat někam dál, tak jdu na chvilku na 40m. Okolo půl desáté se vracím zpět na 20m, jestli se něco nezlepšilo, volám pár W stanic a kupodivu to chodí celkem dobře. Signály slabé, ale reagují bez problémů. Proto zůstávám a dělám alespoň násobiče. V neděli ráno začínám tam, kde jsem předešlého dne skončil - na 20m. Po přeladění na 15m konečně dělám i Afriku, ale po hodině včetně pauzy na snídani už zase práce volá. Odpoledne střídám tyto dvě pásma a konečně se dovolávám i na 9M2CNC. Tímto je mise splněna a večer už jen pro vylepšení přidávám pár spojení a násobičů.
Pracoval jsem na TS-570D, 100W a vertikál.
Nejvíce QSO (cca 1/4) byla do USA.

Band QSOs Pts Cty ZN Sec
7 29 61 16 5 0
14 92 234 28 12 16
21 10 30 9 8 0
Total 131 325 53 25 16

Score : 30 550

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jirko, blahopřeji k výsledku. Jenom snad: 9M2 je Asie, ne Oceanie. Ale to nevadí ...
Ivan OK2BMU