neděle 14. prosince 2014

ARRL EME contest 2. kolo

I v druhém kole to byla u mě spíše symbolická účast. Naplánoval jsem si účast na EME QTH v noci ze sooboty na neděli. Aby ještě nebylo vše tak moc jednoduché, musel jsem doma čekat, poněvadž ten večer navíc hrála manželka s cimbálkou. Tedy až o půlnoci vstávám a jedu se bavit ve společnosti Měsíce s vědomím, že již půlka okna uběhla. Pravda, asi největším motivem byla probíhající expedice do Surinamu. Nakonec se mé vysílání smrsklo do jen několika hodin provozu, během kterých jsem jsem udělal 11 nových stanic na EME a jeden čtverec. Expedice v Surinamu měla problémy s koncovým stupněm, tak udělali tuto noc pouze 3 spojení. Když jsem ráno stanul na zbytek amerického okna, moc mi to nechodilo a signály byly většinou slabé. Pořád mi vrtalo hlavou proč a co se stalo. "Ohluchnutí" mi bylo podezřelé, ale jelikož jsem nějaká spojení udělal, svedl jsem to na špatné podmínky (i když jsem tomu sám moc nevěřil).
Následující týden jsem zjistil, že podmínkami to samozřejmě nebylo, ale o tom až příště.

Žádné komentáře: