úterý 26. května 2015

EME expedice Kajmanské ostrovy

Skončila 5-ti denní EME expedice NZ5N a N8PR na Kajmanské ostrovy , kde vysílali v pásmu 144 MHz pod značkou ZF2EM.
Používali stejné vybavení dvou 9 el. vertikálně polarizovaných antén stejně, jako během loňské expedice na Americké panenské ostrovy .
První den vysílali jen krátce a udělali první 4 spojení, druhý den už spojení přibývala rychle. Jelikož to ještě nebyl ani týden, co jsme přivezli z porodnice dceru , vzhledem k domácí situaci jsem neočekával, že budu mít na vysílání čas a myšlenky. Během třetího dne expedice se mi myšlenky na expedici neustále vracely a mě se nakonec podařil mistrovský kousek domácí diplomacie - odjel jsem na EME QTH se pokusit o štěstí a měl jsem na to do západu Měsíce celé 3 hodiny.
V momentě, kdy jsem začal poslouchat na udané frekvenci expedice 144.139 MHz, začal vysílat ve stejné periodě DK4RC. Jelikož volal KC3OL, pravděpodobně se zapomněl přeladit. Bral jsem jej velmi silně nejen přes Měsíc, ale i na tropo a přivíral mi AVC. Po několika relacích trochu naštěstí zeslábnul a já jsem na monitoru viděl, jak pro S51ZO posílá RRR. Zapnul jsem vysílání a volám. Hned následující relaci čekám netrpělivě na dekódování a ..... je to pro mě! Spojení jsem tedy uskutečnil na první zavolání s reporty -23/-22. Ten den se mi opravdu zadařilo a navíc jsem si udělal jedno malé bezvýznamné plus u manželky nečekaně brzkým návratem domů.

Žádné komentáře: