pátek 25. dubna 2014

EME expedice Reunion

Peter DL1RPL si za cíl rodinné dovolené vybral ostrov Reunion a poněvadž si vzal s sebou výbavu na EME, ozývá se pod značkou FR/DL1RPL.
Vysílá na dvojče 8XP antén s 1kW výkonu. Na dnešní den Peter ohlásil ranní provoz a tak jsem vyrazil na EME QTH pokusit se o další úlovek. Poměrně dlouhou dobu jsem čekal, než se u mě objevil signál. Signál z Reunionu procházel očividně v opačné rovině a po stočení polarizace jsem se zaradoval, když jsem poprvé zachytil jeho signál v dostatečné síle. Odpověď na zavolání přišla v podstatě okamžitě a spojení proběhlo s oboustrannými reporty -24dB. Reunion je má 89. DXCC na 144 MHz. Dnešní podmínky i degradace byly dobré, slyšel jsem mnoho volajících stanic i z reproduktoru.
Fotky a log je dostupný na http://www.dl1rpl.de/

Žádné komentáře: