pondělí 26. května 2014

EME expedice Americké Panenské ostrovy



anténa 2 x 9el. 

V těchto dnech probíhá EME expedice Petera N8PR a Billa NZ5N z krásného prostředí Amerických panenských ostrovů v Karibském moři. Na ostrově St. Croix používají dvojče vertikálních 9el. antén a 800W výkonu.
Po počátečních problémech s vadným konektorem v podstatě skutečně vyjeli až 23.5.2014. Chtěl jsem zkusit hned štěstí na začátku provozu. Chvíli jsem je volal, ale když jsem napočítal 22 volajících silných stanic (určitě jich ještě byla spousta slabých pod těmi silnějšími), řekl jsem si, že nemusím mít spojení hned a raději si počkám. Udělal jsem si spojení s balkánskou expedicí Z3/PA3FPQ  a jel jsem domů.
V neděli po obědě jsem vyrazil znovu. Po spuštění všeho potřebného jsem hned dekódoval jejich výzvu. Spustil jsem volání a dal se do přípravy kávy. No a situace se opět opakovala, jako nedávno ....... jen, co jsem postavil kávu na stůl, mě expedice volá a spojení bylo obratem hotové. Sice s reporty -26/-27, ale to se také počítá. Zřejmě dobrá šarže kávy. Budu si ji muset nechat na další expedici jako mou hlavní zbraň.
Sice jsem rodině slíbil, že hned po spojení zase přijedu domů, ale bylo mi líto vylít expediční kávu, tak jsem ještě chvíli pokračoval a udělal jsem ještě 2 nové WAS - Kansas a Arkansas.

Žádné komentáře: