úterý 11. listopadu 2014

ARRL EME contest 1. kolo

Rozhodně jsem neměl v plánu závodit, ale spíše se zúčastnit s nadějí, že se objeví třeba zajímavá či nová stanice a také jsem doufal ve zvýšenou účast amerických stanic. Program předchozích dní byl pro mě náročný a tak jsem v sobotu večer dokonce zvažoval, že odjezd na EME QTH odpískám a raději se pořádně vyspím. Nakonec mi to nedalo a asi s 3 hodinovým zpožděním oproti Měsíci jsem na pásmu. Podařilo se mi udělat spojení s 13-ti novými stanicemi a asi nejvíce mě potěšilo spojení s KB7Q, který vysílal z Montany s jednou 9 el. anténou, což byl pro mě nový WAS. Celkem jsem udělal 24 spojení.
V neděli večer jsem dostal zase choutky na EME a tak jsem doma vyzkoušel 70cm. Výbava není moc dobrá, jen FT-847 s 2x19el. DK7ZB bez předzesilovače a PA, takže se dají udělat jen spojení se stanicemi z kategorie super big gun. Podařila se mi spojení s LZ1DX a OH2PO.

Žádné komentáře: