pondělí 3. března 2014

Guadeloupe na EME

Guadeloupe, tedy Francouzská západní Indie v Karibiku není pro EME komunitu nic nového, poněvadž Philippe F1DUZ do této pěkné karibské lokality vyrazil již několikátý rok po sobě. Mě ve sbírce chyběl a tak jsem se na něj zaměřil.
Hned ze začátku pobytu se ozval 3 dny po sobě vždy po dvou hodinách pro nás v nočních hodinách a pak 10 dnů nebyl na pásmu.
Po korespondenci na chatu potvrdil, že bude na pásmu 28.2.2014. Tak jsem pln očekávání vyrazil na EME QTH, ale Philippe se ten den v EU okně neobjevil, naopak byl na pásmu a až později pro VK stanice. Když uvedl ....... voda 27, vzduch 29, Rhum 50 ..... úplně jsem mu záviděl a nedivil se. O den později jsem zpozoroval info od něj na chatu, že je na pásmu a dává výzvu. Nelenil jsem a za 1/4 hodiny už monitoruji jeho ohlášený kmitočet, ale u mě nic. Po jeho přestávce na snídani se opět snažím zachytit jeho signál, ale dlouho nic, zjevně procházel do našich končin v opačné rovině. Až po delší době začínám vidět na monitoru jeho signál, ale s velkými a častými úniky, takže dekódování není možné. Když už se mi čas naplnil a já musel vyrazit na cestu domů, řekl jsem si, že ještě jednu poslední periodu vydržím. A nyní už dekódovávání proběhlo dobře, na první zavolání jsem se dovolal a spojení bylo záhy dokončeno s reporty -24/-21. Guadeloupe je má 86. DXCC na 2m.

Žádné komentáře: