úterý 4. prosince 2018

Portoriko na 144 MHz EME

Symbolicky jsem zúčastnil 2. kola ARRL EME contestu. Vybral jsem si noc ze soboty na neděli a v plánu jsem měl pouze vyzobat nějaké nové stanice.
Podmínky se mi jevily vzhledem k aktuální degradaci jako podprůměrné, navíc hodně úřadovala Faradyova rotace. Prostě to nebylo ono a spojení moc rychle nepřibývala a tak jsem si nadělil i noční spánek. Ráno jsem si přivstal na americké okno a čekalo mě překvapení v provozu stanice WP4G.
Signál jeho výzvy byl silný a ihned mi odpověděl. Pak se střídaly relace, když vždy jeden neslyšel druhého a tak se spojení protáhlo na 1/4 hodiny. Ale to nevadí, spojení s Portorikem se nakonec podařilo s reporty -19/-29 jako 122. DXCC v pásmu 144 MHz.
Angel používá pro EME TS-2000 s PA 1kW a čtyřče 9el. LFA Xpol antén.
anténa WP4G

Žádné komentáře: